
Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν παρουσιάσει δυσλειτουργία, υπάρχει μέριμνα από την
τριετούς υπηρεσία PrimeSupportPro με Advanced Exchange για ένα δωρεάν και
ολοκαίνουριο προϊόν το οποίο θα αντικαταστήσει άμεσα το παλιό. Δείτε όλες τις
μοναδικές επιλογές υποστήριξης Prime Support που σας προσφέρει η Τεχνολογική
Συστημάτων σε συνεργασία με την Sony Professional.
Επιλέξτε τώρα ένα πακέτο υποστήριξης PrimeSupport που ταιριάζει στις απαιτήσεις της επιχείρησή σας :
PrimeSupportPro
Συμπεριλαμβάνεται ΔΩΡΕΑΝ με κάθε νέα αγορά προϊόντος Sony Professional.
Παρέχει άμεση επικοινωνία με το PrimeSupport helpdesk.
Προβλέπεται βοήθεια στην αρχική ρύθμιση.
Περιλαμβάνεται επισκευή 14 ημερών μαζί με την μεταφορά.
PrimeSupportElite
Πρόκειται για αναβαθμισμένη υπηρεσία με χαρακτηριστικά υψηλής ποιότητας.
Το διευρυμένο ωράριο του helpdesk καλύπτει τις ανάγκες σας ανά πάσα στιγμή.
Παρέχει υποστήριξη και εξυπηρέτηση απο ειδικούς προϊόντων.
Περιλαμβάνει αποκατάσταση επισκευής και εξοπλισμού μέσω δανεισμού*.
PrimeSupport Bespoke
Πρόκειται για προσαρμοσμένη υποστήριξη με ευρύ φάσμα επιλογών.
Παρέχει συγκεκριμένο helpdesk με διευρυμένο ωράριο.
Τα περισσότερα θέματα επιλύνονται με εγγυημένη* ανταπόκριση μηχανικού μέσα σε 60
λεπτά μέσω τηλεφώνου.
Περιλαμβάνεται εγγυημένη* ταχύτητα επισκευής.
PrimeSupportOn-Demand
Αφορά μια ποικιλία υπηρεσιών on-demand που περιλαμβάνει:
Άμεση υποστήριξη μηχανικού.
Τακτικούς ελέγχους καλής λειτουργίας εξοπλισμού που εξασφαλίζουν βέλτιστη
απόδοση.
Βοήθεια στην αρχική ρύθμιση.
Εκπαίδευση στην χρήση του εξοπλισμού για μέχρι και 8 άτομα.
*Είναι πιθανόν να διαφέρει ανά εξοπλισμό.
Διαβάστε περισσότερα